Kaip sulieknėti per 30 dienų?

Kaip lieknėti per 1 mėnesį, Lieknėti 1 mėnesį

Košę, duoniukus ir grūdų duoną stenkitės vartoti iki 14 valandos.

Nors dauguma mūsų galvoja, kad maitinasi sveikai, išties mes dažnai kasdien suvartojame daugiau kalorijų, nei manome. Numesti svorio yra lengviau, negu gali pasirodyti.

svorio netekimas kimberly snyder

Kasdien suvalgykite po vieną mažiau kaloringą patiekalą. Stipresnį alkoholį keiskite silpnesniu.

Stenkitės vartoti mažiau padažų. Sumažinkite angliavandenių kiekį.

kaip mesti svorį mamoms

Didesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį pakeiskite mažesniu. Rinkitės sveikesnę duoną.

Ką daryti, jei reikia greitai numesti svorio? | chooseklaipeda.lt

Tačiau mitybos specialistė iš Australijos pasidalijo keletų paprastų gudrybių, kurios padės gerokai sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir numesti 3—5 kilogramus per mėnesį be ypatingų pastangų. Tad kaip suvartoti kasdien kalorijų mažiau to nė nepastebint?

kūno skaitytuvai svorio metimui

Pakeiskite duoną Balta duona ar pita paprastai turi dvigubai daugiau kalorijų nei plona riekelė juodos ruginės duonos ar lavašas. Taigi, jei mažiau sveiką duoną pakeisite sveikesne, galite per dieną sutaupyti po kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Sumažinkite išgeriamos kavos kiekį Susie įspėjo, kad kavos su pienu, tokios, kaip latė ar kapučinas, puodelį gali sudaryti 60— kalorijų. Jeigu kavinėse rinksitės mažesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį, suvartosite iki 50 kalorijų mažiau. Taip pat mitybos specialistė siūlė atsisakyti cukraus.

riebalų degintojai, skatinantys medžiagų apykaitą

Taip suvartosite dar 15—20 kalorijų mažiau. Sumažinkite mėsos porcijas Susie teigimu, nemažai žmonių, ypač australų, suvartoja per daug mėsos. Pavyzdžiui, tiek mėsos, kiek užtektų keturiems žmonėms, dažnai suvalgo du žmonės.

svorio metimas, kada turėčiau jaudintis

Sumažinkite angliavandenių kiekį Mes dažnai per dieną suvalgome gerokai per daug angliavandenių, nors dirbame sėdimą darbą. Tokie angliavandeniai, kaip baltieji ryžiai, makaronai ar bulvės, neretai sudaro nemažą mūsų valgio dalį.

Nebijokite alkio Oksfordo psichologijos daktaro laipsnį turinti H. McCarthy ragina nebijoti lengvo alkio — jis netgi būtinas norint atsikratyti kilogramų. Apetito švytuoklė iš esmės moko liautis valgyti, kai pasisotiname. Helen skatina klientus neatsisakyti jokio mėgstamo maisto. Daugelio metų tyrimus ji derina su tendencija, skatinančia sąmoningą valgymą.

Verčiau dalį angliavandenių pakeiskite daržovėmis. Verta atkreipti dėmesį ir į mūsų užkandžius, tokius kaip įvairūs trapučiai, grūdų batonėliai ar vaisių sultys. Juos neretai sudaro rafinuoti grūdai ir kaip lieknėti per 1 mėnesį cukrūs, kas gerokai padidina suvartojamų kalorijų kiekį. Vartokite mažiau padažų, užtepų ir pagardų Pasak Susie, vos viename valgomajame šaukšte majonezo gali būti kalorijų, pomidorų padaže kaip lieknėti per 1 mėnesį 20 kalorijų, o svieste ar margarine — 20—30 kalorijų.

Keiskite alkoholį Susie nesiūlo visiškai atsisakyti alkoholio, tačiau tiems, kas nori suvartoti mažiau kalorijų, rekomenduoja rinktis silpnesnus gėrimus. Silpnesnio alkoholio taurė turi 20—30 kalorijų mažiau, nei stipresnio.

17 būdų, kaip sulieknėti per savaitę | chooseklaipeda.lt

Toks maistas, kaip salotos, skrudintos daržovės ir sriubos yra puikūs patiekalai, kurie gali padėti perpus sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Pavyzdžiui, sriuboje ar salotose yra perpus mažiau kalorijų nei dideliame sumuštiniame.

deginti riebalus informacija

Taigi, jei kasdien vieną patiekalą pakeisite mažiau kaloringu, suvartosite — kalorijų mažiau.