Kaip mesti svorį aplink nugarą

Būdai mesti svorį nugaroje

Sėkmė Paprasčiausi būdai mesti svorį krūtims ir nugarai Didelio krūvio ir nugaros nešiojimas gali sukelti daug nereikalingo būdai mesti svorį nugaroje. Jei turite papildomą svorį viršuje, tikriausiai esate susipažinęs su išsikišimu, kurį rasite liemenėlės gale.

Be to, papildomi kilogramai krūties srityje gali skaudėti pečius, juosti ir net nugaros spazmus.

Kaip mesti svorį ant nugaros, Norite seksualios nugaros? - Grožio Portalas

Jei jums atsibodo išsipūtimas ir netinkami drabužiai, tada šis straipsnis buvo skirtas jums. Mes jums parodysime, kaip sulieknėti ir sumažinti riebalus nuo krūties ir nugaros. Tai gali atrodyti neįmanoma, bet taip nėra! Netrukus turėsite stipresnius raumenis, geresnę laikyseną ir linksmiau rinkis drabužius.

Geriausi būdai mesti svorį iš krūtų ir nugaros Jei bandai numesti svorio iš krūtų ir nugaros, pirmiausia reikia atsiminti, kad pratimų metu negalite specialiai būdai mesti svorį nugaroje riebalų ant nugaros ar krūtinės. Vienintelis būdas prarasti riebalus yra prarasti riebalai iš viso kūno, o geriausias būdas tai padaryti yra derinant sveiką mitybą ir gerą nuoseklų mankštą.

Vykdydami kalorijų deficitą per dieną, galite sukurti tvarų svorio metimą, kuris sumažins riebalus ant krūtų ir nugaros bei suteiks jums būdai mesti svorį nugaroje kūną. Ar galite tiesiog numesti svorio krūties ir nugaros srityje?

Deja, jūs negalite tiesiog dirbti su viršutine kūno dalimi, kad nukreiptumėte į krūtų ir nugaros riebalus. Tai paaiškinama tuo, kaip kaupiate ir deginate riebalus. Kai suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, mūsų kūnas riebalus kaupia kaip trigliceridus.

Vietos, kuriose mes kaupiame trigliceridus, daugiausia priklauso nuo mūsų genų.

būdai mesti svorį nugaroje

Kai energiją naudojame būdai mesti svorį nugaroje, trigliceridai imami iš riebalų ląstelių visame kūne, o ne tik iš krūties ir nugaros srities. Krūtų būdai mesti svorį nugaroje nugaros riebalus sudaro poodiniai riebalai.

Šio tipo riebalus yra daug sunkiau prarasti nei vidaus organų riebalus, nes jie yra išorinis sluoksnis, todėl jie tęsiasi. Visceraliniai riebalai įvynioja aplink pagrindinius organus pirmiausia viduryje ir išskiria medžiagas, padidinančias jūsų ligų, tokių kaip vėžys, diabetas, artritas ir kita, riziką.

Poodiniai riebalai atsigauna ilgiau, tačiau bent jau nėra tokie pavojingi. Kaip jūs prarandate visus kūno riebalus?

būdai mesti svorį nugaroje

Dieta ir mankšta yra veiksmingiausias būdas prarasti visus kūno riebalus. Sveikesnis maistas, mažesnis kalorijų kiekis ir kasdien mankštinantis yra puikus riebalų nuostolių receptas, nes tai greičiausias būdas sukurti kalorijų deficitą. Kalorijų deficitas įvyksta tada, kai suvartojate mažiau kalorijų arba sudeginate daugiau kalorijųnei reikia jūsų kūnui, priversdami jį konvertuoti riebalų ląstelių trigliceridus į naudingą energiją.

Siekiama sukurti maždaug kalorijų per dieną kalorijų deficitą.

būdai mesti svorį nugaroje

Tai darydami galėsite numesti nuo 1—2 svarų per savaitę. Tai gali atrodyti nedidelė suma, tačiau rezultatai bus ilgalaikiai ir tvarūs.

Be to, tai suteikia jūsų odai laiko prisitaikyti prie svorio, todėl jūsų krūtys nenusileidžia. Dėl greito praradimo šioje vietoje oda gali būti laisva. Norėdami įvertinti, koks turėtų būti jūsų deficitas, galite naudoti internetinį kalorijų skaitiklį. Negalima badauti ir nesukurti per didelio deficito.

Moterys niekada neturėtų valgyti mažiau nei kalorijų per dieną. Vyrams tai yra daugiau nei kalorijų per dieną.

Kaip deginti riebalus iš nugaros

Jei badaujate, tai veikia tik prieš jus ir neleidžia numesti svorio. Jūsų kūnas pereis į bado režimą ir laikysis visų kalorijų, kurias suvalgysite. Tai net sukaups kalorijas, kurias suvalgysite kaip riebalus, nes mano, kad esate bado režime. Badavimas sau taip pat gali sukelti per didelį valgymą, kai jūs prarandate kontroliuoti, kiek kalorijų suvalgote.

Kaip mankštintis norint atsikratyti riebalų Kardio yra geriausia mankšta, kurią galite padaryti siekdami greitų ir ilgalaikių rezultatų. Širdis sudegina daug kalorijų, nes padidėja širdies ritmas ir kūno temperatūra. Tai dega daugiau nei pratimai, skirti tam tikroms kūno dalims, tokioms kaip nugara.

būdai mesti svorį nugaroje

Geras kardio pratimas būtų šokinėjimas virve, boksas ar bėgiojimas. Jūs netgi galite atlikti visus šiuos tris pratimus ir tiesiog perjungti juos per savaitę, kad viskas liktų įdomu.

Būdai mesti svorį nugaroje, Akita svorio metimas

Amerikos sporto medicinos koledžas rekomenduoja 5 kartus per savaitę daryti 30 minučių vidutinio sunkumo širdies ritmą. Įtraukus jėgos treniruotes į savo mankštos rutiną, taip pat labai trūksta riebalų.

Sukurti liesus raumenis ant kūno yra gerai, nes tai padeda pagerinti jūsų medžiagų apykaitą. Jei jūsų medžiagų apykaita greitesnė, jūsų kūnas automatiškai sudegina daugiau kalorijų, net ramiai, kai nieko nedarote.

Taip yra todėl, kad raumenys per dieną sudegina 10 kalorijų, o riebalai - tik 2. Raumenys kartais gali sverti daugiau nei riebalai, tačiau tai užima mažiau vietos jūsų kūne ir atrodo daug geriau.

Kaip numesti svorio iš nugaros

Pritūpimai, pritūpimai, atsispaudimai ant suoliuko, pečių spaudimai ir paspaudimai - visi nuostabūs jėgos treniruotės. Taip pat svarbu įtraukti keletą viršutinės kūno dalies pratimų, kurie padėtų išlaikyti gerą laikyseną.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens tiksliai. Unikausko patarimai Suvartokite daugiau vitamino D Kai kurie tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių kraujyje yra mažai vitamino D, yra labiau linkę į nutukimą ir mažiau sportuoja.

Traukos, tricepsas ir bicepsas būtų puikūs pratimai, siekiant geresnės laikysenos. Jėgos treniruotės taip pat padeda moterims, turinčioms liesas kojas, bet didelę viršutinę kūno dalį, subalansuoti savo išvaizdą. Padėdami raumenis kojose, užtikrinsite, kad kojos nenušoks, nes prarasite riebalus. Kaip valgyti, norint sulieknėti Mažai kalorijų turinti dieta vėlgi, ne mažiau kaip kalorijų moterims ir kalorijų vyrams yra labai efektyvus būdas numesti riebalus.

Jei naudosite visą maistą, pavyzdžiui, vaisius, daržoves, riešutus, sėklas, nesmulkintus grūdus ir liesą mėsą, gausite geriausius rezultatus. Natūraliuose maisto produktuose yra mažiau kalorijų, o juose pilna skaidulų, kurios padeda numesti svorio. Venkite daug kaloringų ir perdirbtų maisto produktų, kurie neturi maistinės vertės. Dauguma perdirbtų būdai mesti svorį nugaroje produktų, tokių kaip greitas maistas, saldainiai, kepiniai ir paruošti patiekalai, yra pilni tuščių kalorijų ir yra nepakankami mitybai.

  1. Apatinės nugaros riebalų deginimo būdai - Liekni apatiniai nugaros riebalai
  2. Alvarez svorio metimas
  3. Kaip deginti riebalus iš nugaros. Norite seksualios nugaros? - Grožio Portalas
  4. Riebalų deginimas reiškia
  5. Paprasčiausi būdai mesti svorį krūtims ir nugarai - Kūno Rengyba | Kovo

Kita vertus, sveikas maistas yra pilnas vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų, kurios iš tikrųjų padeda jūsų organizmui skaidyti riebalus. Užpildykite savo lėkštę daug daržovių ir baltymų. Iš visų kitų maisto produktų daržovės turi didžiausią mineralų ir maistinių medžiagų kiekį. Galite juos valgyti salotų pavidalu, garuose arba sriubose. Geri baltymų šaltiniai būtų liesa mėsa, pupelės ir ankštiniai.

Graikiniame jogurte yra labai daug baltymų; jame yra 23 gramai baltymų ir kalorijos per 8oz porciją. Viršutinis arba apatinis kepsnys turi 23 g baltymų ir kalorijų 3oz.

Kaip mesti svorį aplink nugarą

Viename puodelyje virtų lęšių yra 18 gramų baltymų ir kalorijų. Yra daug maisto produktų, kuriuose yra daug baltymų, taigi jūs vis tiek galite pasirinkti savo racioną. Jei suvalgysite daug baltymų, būsite sotūs ir patenkinti. Baltymai taip pat padeda jums sukurti raumenis.

Paprasčiausi būdai mesti svorį krūtims ir nugarai

Galiausiai svarbu nuosekliai stengtis. Pirmiausia prarasite gilius riebalus ir vandens svorį, tačiau toliau numesdami 2 kilogramus per savaitę sudeginsite poodinius riebalus, atskleisdami tonizuotus pečius, mažesnę nugarą ir lengvesnes krūtis. Visai gerai atrodysite ir greitai pirksite naujas liemenėles!