Visa tiesa apie kavą: kenkia ar padeda?

Svorio metimo kava

Turinys

    svorio metimo kava

    Kaip KAVA daro įtaką svorio metimui? Kaip pasiekti svorio metimo kava rezultatų?

    Kofeinas stimuliuoja skrandžio rūgščių ir insulino išsiskyrimą. Jei norima maksimaliai išnaudoti visas sveikos mitybos galimybes ir maksimaliai suaktyvinti svorio kritimą, daugiau nemažinant porcijų, reikėtų: Minimizuoti kavos gėrimą, ne daugiau 2 puodelių per dieną. Tai ne tik papildomos kalorijos, bet ir skatinamas apetitas.

    svorio metimo kava

    Cukrus dar daugiau užkelia gliukozės ir, atitinkamai, insulino lygį kraujyje. Kuo pakeisti cukrų kavoje? Bet kokiu atveju pienas ne pieno produktai svorio metimo kava virškinimą ir jį  galima keisti jį avižų ar ekologišku sojos pienu, o geriausia — gerti kavą be priedų kavą iš karto po valgio.

    svorio metimo kava

    Kai svoris stabilizuojamas galima grįžti prie įprastų kavos puodelių per dieną, tik taisyklių vis tiek reikėtų laikytis. Paprastai kavos nesiūlau atsisakyti, jei žmogus yra prie jos pripratęs.

    svorio metimo kava

    Tik išgeriamų puodelių skaičių mažiname iki 2 bei atsisakome ar keičiame kavos priedus. Kavą galima keisti stipria žalia arbata.

    svorio metimo kava

    Ji  turi ne tik daug antioksidantųbet ir daug kofeino, tik jis kitoks- pradeda veikti šiek tiek lėčiau ir veikia daug ilgiau. Be to, žalia arbata skatina medžiagų apykaitą, kas lieknėjantiems yra ypač aktualu.

    svorio metimo kava

    Dienos norma — iki 3 puodelių per dieną.